Tekstitys: Suomi

Kesätöitä nuorille

OP Ryhmä haluaa tukea nuorten työelämään tutustumista osana yhteiskuntavastuutaan. Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa osuuspankit ympäri Suomen tarjoavat 15-17 -vuotiaille nuorille mahdollisuuden tutustua työelämään.

Kampanjassa valitut yhdistykset voivat palkata 15-17 -vuotiaan nuoren kesätöihin kahdeksi viikoksi OP:n piikkiin. Kuurojen Liitto on mukana kampanjassa ja palkkaa kolme nuorta kesätöihin!

Tarjolla on

1. Kaksi kesätyöpaikkaa Kuurojen Liiton 7-12 -vuotiaiden viittomakielisten kesäleirillä 3.-7.6.2024 Lohjalla. Tämän jälkeen töitä tehdään ajalla 10.-14.6.2024 Kuurojen Liiton keskustoimistossa Helsingissä.
  2. Yksi kesätyöpaikka Kuurojen Liiton keskustoimistossa Helsingissä sovitun mukaisesti koulun loma-aikana kesä- tai elokuussa.

Pääset työssäsi järjestämään hauskaa ohjelmaa viittomakielisille lapsille ja nuorille sekä avustamaan leirijärjestelyissä. Keskustoimistolla pääset tekemään avustavia töitä liiton henkilökunnan opastamana.

Tehtävien kesto on kaksi viikkoa.

Haku

• Hakeaksesi sinun tulee olla täyttänyt tai täytät 15 vuotta 2024, etkä saa täyttää 18 vuotta työsuhteen aikana.
  • Arvostamme suomalaisen tai suomenruotsalaisen viittomakielen osaamista sekä viittomakielisen kulttuurin tuntemusta. Työ edellyttää reipasta mieltä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.
  • Voit hakea molempaa tehtävää, mutta tulla valituksi vain yhteen.
  • Kuurojen Liitto vastaanottaa nuorten kesätyöhakemuksia 4.3.-31.3.2024 välisen ajan.

Hae kesätöihin täältä.