nuorisotyön leirit

Ilmoittaudu Kuurojen Liiton vuoden 2020 leireille

Kuurojen Liiton nuorisotyö järjestää useita tapahtumia vuonna 2020. Tarjolla on sekä kotimaisia että kansainvälisiä leirejä eri-ikäisille ja luvassa on kaikenlaista kivaa: laskettelua, maatilalla puuhastelua, urheilua ja paljon muuta.

Heti vuoden 2020 alussa järjestetään 7–12-vuotiaille lasten talvileiri 21.–23.2., 13–17-vuotiaille talviurheilureissu Himokselle 21.–24.2. ja yli 18-vuotiaille talviurheilureissu Pyhätunturille 9.-14.4. Talvella järjestettävien leirien ilmoittautumisaika päättyy jo tammikuussa, joten kannattaa ilmoittautua mukaan mahdollisimman pian!

7-12 -vuotiaiden talvileirille ja 13-17 -vuotiaiden talviurheilureissulle ilmoittaudutaan täällä: https://www.lyyti.in/Nuorisotyon_tapahtumat_2020_8819
Samasta linkistä voi ilmoittautua myös kaikille muille vuoden 2020 leireille.

Yli 18-vuotiaiden talviurheilureissulle ilmoittaudutaan täällä: https://www.lyyti.in/Talviurheilureissu_Pyhatunturille_9144…

Nuorisotyön tapahtumien kieli on pääosin suomalainen viittomakieli. Leireille voivat osallistua kaikki viittomakieliset lapset, kuulevat sisarukset, codat, huonokuuloiset, SI-lapset ja muutkin. Kaikki ovat tervetulleita mukaan viittomakielen taidosta riippumatta!

Töihin leireille?

Leireille tarvitaan aina työntekijöitä, voit hakea leirityöhön täällä: https://www.lyyti.in/Nuorisotyontyonhakulomake2020

Monika Hämälä on helmikuun 2020 loppuun asti nuorisosihteerin sijaisena. Kaikissa nuorisotyöhön liittyvissä asioissa saa ottaa yhteyttä Monikaan sähköpostitse tai Whatsappin kautta: monika.hamala@kuurojenliitto.fi / 044 3650 594.