Avoin tarjouspyyntö vertaistukitoimintakurssien majoitus- ja ravitsemispalveluista

Pyydämme tarjousta Kuurojen Liiton vertaistukitoimintakursseille, joita järjestetään vuonna 2023.

Tavoitteena on löytää useita palveluntuottajia tuottamaan vertaistukitoimintakurssien majoitus- ja ravitsemispalveluita sekä niihin liittyvää viriketoimintaa. Vertaistukitoimintakurssit järjestetään STEAn tuella.

Hankinnan kohteena olevia palveluita tuotetaan tällä hetkellä ympäri maata eri paikkakunnilla.

Tarjouspyyntöasiakirja palvelunkuvauksineen ja vähimmäisvaatimuksineen on ladattavissa oheisesta linkistä.

Tarjous oltava voimassa 18.12.2022 asti.

Tarjouksen mukaan on liitettävä varaus- ja peruutusehdot ryhmille. Tarjoukset toimitetaan viimeistään 15.5.2022 mennessä sähköpostilla: maija.pulkkinen@kuurojenliitto.fi