Tekstitys: Suomi

Aluetyön kirje yli 63-vuotiaille asiakkaille

Kuurojen Liiton aluetyö on maaliskuussa lähettänyt yli 63-vuotiaille asiakkailleen kirjeen koronavirustilanteeseen liittyen. Tässä kirje ja sen sisältö viitottuna.

Tervehdys Kuurojen Liiton aluetyöntekijöiltä!

Nyt on Suomessa poikkeusaika, koronavirus leviää. Yli 70-vuotiaiden on parempi olla kotona. Ei kannata tavata muita, tauti voi tarttua.

Auttaako joku sinua? Voiko joku käydä sinun puolesta kaupassa tai apteekissa? Jos tarvitset apua, voit ottaa yhteyttä aluetyöntekijään videopuhelulla, tekstiviestillä tai sähköpostilla. Yritämme löytää sinulle apua.

Jos sinä sairastut, älä mene suoraan terveyskeskukseen. Kelasta voit tilata etätulkin. Soita tulkin kautta terveyskeskukseen tai neuvontapuhelimeen. Voit myös pyytää aluetyöntekijää soittamaan (katso yhteystiedot kartasta).

Jos sinulla on muuta asiaa tai tarvitset apua, sovitaan kotikäynti tai tapaaminen, kun koronavirustilanne rauhoittuu.

Toivottavasti olet terve ja voit hyvin!

Katso viittomakielisiä uutisia joka päivä, saat tietoa!

Aurinkoista kevättä

Terveisin Kuurojen Liiton aluetyöntekijät