Aluemuutoksia Kuurojen Liiton aluetyössä

Kuurojen Liitossa on tehty päätös aluetyön uudelleenjärjestelyistä, kun aluetyöntekijä Marita Björnin työ päättyy. Aluemuutokset koskevat Kanta-Hämettä, Satakuntaa ja Varsinais-Suomea.

Aluetyöntekijä Heli Mikkola siirtyy läntisemmälle alueelle eli hänen alueensa ovat nyt Pirkanmaa, Satakunta ja Varsinais-Suomi. Tässä yhteydessä Kanta-Häme, Kuhmoinen ja Jämsä Mikkolan alueesta siirretään aluetyöntekijä Rita Auroilan alueelle. Kanta-Hämeen lisäksi Auroila jatkaa samalla alueella: Etelä-Karjala, Kymenlaakso ja Päijät-Häme. Uudenmaan suomenkieliset kehyskunnat siirtyvät Mervi Nevalaiselle.

Pirkanmaa, Satakunta ja Varsinais-Suomi

Heli Mikkola
+358 40 047 6127 (myös WhatsApp)
heli.mikkola@kuurojenliitto.fi

Vanha numero +358 40 059 3999 (ollut Marita Björnin käytössä) poistuu käytöstä kesällä.

Etelä-Karjala, Kanta-Häme, Kuhmoinen, Jämsä, Kymenlaakso ja Päijät-Häme

Rita Auroila
+358 40 025 7974 (myös WhatsApp)
rita.auroila@kuurojenliitto.fi

Uusimaa

Mervi Nevalainen
mervi.nevalainen@kuurojenliitto.fi

Kaikkien työntekijöiden yhteystiedot löytyvät oheisesta linkistä sekä Teksti-TV:n sivulta 560. Aluetyö tiedottaa ajankohtaisista asioista myös Facebook-sivullaan: Kuurojen Liiton Aluetyö.

Kuurojen Liiton aluetyön palvelu on kiinni kaksi kuukautta 17.6.-18.8. välisenä aikana. Tiedotamme tarkemmin aluetyön kesätauosta ja syksyn yhteystiedoista myös viittomakielellä toukokuun lopulla.