Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Seniorit Vertaistukitoiminnan kurssit, Kurssit

Seniorien kurssi

Oletko yli 60-vuotias kuuro seniori? Tule mukaan seniorien kurssille, jossa voit oppia uutta ja tavata muita samanikäisiä viittomakielisiä!

Kurssilla opit asioita, jotka voivat auttaa sinua ikääntyessäsi. Saat tietoa siitä, mitä palveluja on tarjolla ikääntyville viittomakielisille ja miten ne voivat auttaa sinua.

Keskustelemme myös siitä, miten voimme pitää huolta omasta hyvinvoinnistamme. Juttelemme eri asioista, kuten ystävyyssuhteista, arjesta, mukavista harrastuksista, erilaisista ryhmistä, ja siitä, miten voimme kohdella toisia kunnioittavasti ja arvostavasti. Voimme jakaa kokemuksia ja oppia toisiltamme!

Kurssilla on myös liikuntaa, ja saat vinkkejä oman kunnon ylläpitoon. Voit osallistua ryhmäkeskusteluihin ja saada uusia ideoita kotiin viemisiksi!

Kurssille mahtuu mukaan 12 senioria.

Nauti tropiikin lämmöstä Ikaalinen Spa & Resortissa

Ikaalisilla on ollut kauan kylpylätoimintaa, ja se oli aikaisemmin Pohjoismaiden suurin kylpylähotelli. Vuonna 2021 kylpylä uudistettiin ja sai uuden nimen: Ikaalinen Spa & Resort. Siellä on vesitropiikki, jossa voit uida suuressa altaassa ja rentoutua kahdessa eri porealtaassa. Voit myös nauttia ulkoaltaan lämmöstä. Naisten ja miesten suihkutiloissa on kummassakin kaksi saunaa, joista toinen on suunniteltu esteettömäksi leveämmällä oviaukolla. Lisäksi yhteisissä tiloissa on suuri ja tunnelmallinen yhteissauna sekä höyrysauna porealtaiden vieressä.

Kylpylästä löytyy myös seitsemän erilaista ravintolaa ja paljon muuta tekemistä!

Ohjelma tarkentuu myöhemmin

Tarkempi ohjelma määräytyy kurssilaisten toiveiden mukaan, kirjoitathan siis toiveitasi hakemuslomakkeeseen!

Päivitämme tälle sivulle tietoja sitä mukaa, kun ne varmistuvat. Yksi asia on varmaa jo tässä vaiheessa: kurssilla pääset nauttimaan ja rentoutumaan!

Miten pääset perille

Jos tulet autolla

Pysäköinti ulkona sekä lämpöpistokepaikoilla on maksutonta. Paikkoja ei voi varata etukäteen. Päärakennuksen edestä löydät myös invapaikat.

Parkkihalli sijaitsee päärakennuksen oikealla puolella. Pysäköinti hallissa maksaa 10€/vrk, ja maksu suoritetaan hotellin vastaanottoon, josta saa poistumiskoodin oveen.

Jos tulet julkisilla kulkuneuvoilla

Bussipysäkki löytyy suoraan päärakennuksen edestä. Linja-autolla pääset Ikaalinen Spa & Resortiin arkisin noin kaksi kertaa päivässä Tampereelta sekä Parkanosta. Resortille kulkee myös Länsilinjojen suora Express-vuoro Tampereelta. Tarkemmat aikataulut löydät Matkahuollon sivuilta.

Resortilta pääsee taksilla Ikaalisten keskustaan. Matka on autolla noin 6,5 kilometriä ja kestää noin 8 minuuttia.

Seniorien kurssi

Ikaalinen Spa & Resort, Huvilatie, Ikaalinen, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Maija Pulkkinen