Kaikilla on oikeus tietoon - webinaari yhdenvertaisesta tiedonsaannista viittomakielellä (YLE, 112, TPP)
Webinaarit

Kaikilla on oikeus tietoon – webinaari yhdenvertaisesta tiedonsaannista viittomakielellä

**

llmoittautuminen on virallisesti jo päättänyt, mutta vielä mahtuu mukaan!

Laita viestiä osoitteeseen: kuurojenliitto@kuurojenliitto.fi 9.11. ennen klo 15.00, niin lähetämme sinulle osallistumislinkin.

**
Tervetuloa torstaina 9. marraskuuta klo 17-19 Kuurojen Liiton järjestämään Zoom-webinaariin, jonka aiheena on yhdenvertainen tiedonsaanti viittomakielisten näkökulmasta. Tässä verkkotilaisuudessa keskitytään kolmeen tärkeään palveluun:

• Yleisradion palvelut viittomakielisille
  • 112 hätäpuhelut viittomakielellä
  • Tekstipuhelupalvelun muutokset

Yksi keskeisistä teemoista on viittomakielisen tiedonsaannin haasteet iltaisin, öisin ja viikonloppuisin, kun apua saattaa tarvita mutta perinteiset palvelut ovat rajoitetusti saatavilla. Tule seuraamaan webinaaria ja osallistu halutessasi keskusteluun! Lähetämme ilmoittautuneille Zoom-linkin ennen tilaisuutta.

Tilaisuuden kielinä suomalainen viittomakieli ja suomi. Tilaisuudesta julkastaan myöhemmin tallenne.

17.00 - 17.10 WEBINAARIN AVAUS
Netta Keski-Levijoki
17.10 - 17.30YLEN VIITTOMAKIELISET PALVELUT
- Minna Pöntys, saavutettavuusvastaava, Yleisradio Oy