Tekstitys: Suomi

Viittomakielistä supervoimaa ja vahvaa vaikuttamista SuomiAreenassa

Kuurojen Liitto oli taas mukana koronatauon jälkeen SuomiAreena-tapahtumassa. Liiton teltalla Porin torilla kävi kolmen päivän aikana sadoittain viittomakielestä kiinnostuneita.

Tunnelmia tapahtumasta sekä monenlaisesta vaikuttamistyöstä oheisella videolla! Kuurojen Liittoa Porissa edustivat liiton toiminnanjohtaja Markku Jokinen ja johtaja Kaisa Alanne sekä hallituksen puheenjohtaja Jaana Aaltonen, varapuheenjohtaja Ronja Tammisara sekä jäsen Mari Virtanen.

Lisäksi liiton ständillä haastettiin kaikki kiinnostuneet mukaan viittomaan työllisyysaiheisia lauseita. Oheisista linkeistä löydät poimintoja osallistujien viittomista lauseista, mukana myös muutama tuttu kasvo 🙂 Palkinnoksi viittojat saivat hienon #supervoimanionviittomakieli -frisbeen!