Kuurojen Liiton digituki 2025-

Tekstitys: Ei tekstitystä

Muutoksia viittomakielisessä digituessa

Digiohjaajien (David, Heli) työ päättyy. Tästä eteenpäin ohjaus siirtyy enemmän vapaaehtoisille. Myös aluetyöntekijät voivat neuvoa. Jos tarvitse digitukea, ota yhteyttä omaan aluetyöntekijääsi, hän ohjaa sinua eteenpäin.

Kuurojen Liiton aluetyöntekijät ja vapaaehtoiset neuvovat puhelimen ja tietokoneen käytössä. Mutta jos tietokoneeseesi tulee tekninen vika, vie se huoltoon. Jos puhelimen kanssa on ongelmia, voit kysyä apua operaattorilta (Elisa, DNA, Telia). Myös kirjastot neuvovat digiongelmissa.

Vapaaehtoiset digiohjaajat siirtyvät kaveritoiminnan alle. Jos olet itse taitava ja kiinnostunut ohjaamaan muita, ilmoittaudu Aliisalle puh. 044 752 5261. Koulutamme uusia digivapaaehtoisia.

Seuraa kanaviamme Facebookissa ja YouTubessa! Ne löytyvät nimellä ”Digituki Kuurojen Liitto”

Jos tarvitset digitukea, kysy omalta aluetyöntekijältäsi.