Nuokkarit 2024 Turussa

Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Nuoret Nuorisotyön tapahtumat Nuorisopäivät, Nuokkarit

Valtakunnalliset viittomakieliset nuorisopäivät (18-35-vuotiaille)

Viittomakielisten valtakunnalliset nuorisopäivät eli tuttavallisemmin Nuokkarit järjestetään Turun Kuurojen nuorisokerhon ”Thor” kanssa. Tapahtuma pidetään 18.-20.lokakuuta kauniissa Turussa, ylellisellä laivahostelli S/S Borella! Ohjelmassa on muun muassa vierailu Merimajassa, hauskat olympialaiset, saunomista ja tietysti yhdessäoloa.

Tapahtuma on suunnattu ensisijaisesti 18-30-vuotiaille, mutta myös 30-35-vuotiaat ovat lämpimästi tervetulleita osallistumaan.

Nuorisokokous

Nuokkareissa nuorten ääni pääsee kuuluviin nuorisokokouksessa, jossa yhdistysten edustajat pääsevät vaikuttamaan nuorisotyöhön ehdottamalla kehitysideoita tai esittää kysymyksiä nuorisotyöstä. Nuorisokokouksen jännittävin osuus on nuorisotoimikunnan 2025 valinta!

Voit osallistua nuorisokokoukseen edustajana, jos olet 16 – 30 vuotias ja toimit joko nuortenkerhon, kuurojen yhdistyksen tai oppilaskunnan edustajana. Jos et ole edustaja, voit seurata nuorisokokousta ulkopuolisena, ehkä sinusta tulee nuorisotoimikunnan jäsen tai jopa puheenjohtaja!

Nuokkareiden suunnittelut ovat vielä kesken, lisätietoja on tulossa syksymmällä.

Lisätietoja tapahtumasta

Monika Hämälä

Nuorisosihteeri
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja