Totuus- ja sovintoprosessin keskustelutilaisuus suomenruotsalaisella viittomakielellä

Liiton maaliskuun alussa käynnistynyt yhdistyskiertue jatkuu elokuussa.

Keskustelutilaisuus suomenruotsalaisella viittomakielellä järjestetään maanantaina 22.8. klo 13.30-15.30. Paikka on Valkea talo, Ilkantie 4, Helsinki. Tervetuloa kahville klo 13 alkaen!

Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittamaan viimeistään 17.8. Helena Torbolille helena.torboli@kuurojenliitto.fi tai +358 50 595 1842 (Huom! Helena palaa kesälaitumilta 15.8.).

Yhdistyskiertueella keskustellaan totuus- ja sovintoprosessin ideasta, sen vaiheista ja historian vääryyksistä. Tavoitteena on kerätä yhteisön toiveita ja odotuksia evääksi jatkotoimenpiteitä varten. Saatua aineistoa hyödynnetään keskusteluissa valtion edustajien kanssa.