Kesto: 01:13
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Nuoret Leirit, Nuorisotyön tapahtumat

Nuorten urheiluleiri (13–17-vuotiaille)

Nuorten urheiluleiri Vierumäellä tarjoaa tilaisuuden kokea monipuolisesti eri urheilulajeja huolimatta siitä, oletko vasta-alkaja tai kokenut konkari! Leirillä sinulla on oiva mahdollisuus rikkoa omia ennakkoluulojasi turvallisessa ja kannustavassa ympäristössä.

Pääset pelaamaan esimerkiksi rantalentopalloa, koripalloa, jalkapalloa, tennistä, sulkapalloa ja paljon muuta. Olitpa sitten intohimoinen joukkueurheilija tai loistat yksilölajeissa, täällä saat kokeilla kaikkea ja kenties löytää uusia urheiluharrastuksia!

Leirillä sinua odottavat innostavat ja kokeneet urheiluvertaisohjaajat, jotka auttavat sinua löytämään oman polkusi urheilun maailmassa. Lisäksi saat mahdollisuuden tutustua uusiin urheilutovereihin, jotka jakavat saman intohimon liikuntaan ja urheiluun kuin sinäkin.

Tärkeää on myös muistaa, että täällä jokainen onnistuminen on elämys, oli kyse sitten uuden lajin oppimisesta tai omien taitojen kehittämisestä. Tavoitteena onkin luoda leppoisa ja kannustava ilmapiiri, jossa yhdistyvät liikunnan ilo ja yhdessä tekemisen riemu.

Täysi tuki viittomakielisiltä ammattilaisilta

Suomen Kuurojen Urheiluliitto (SKUL) toimii leirin pääjärjestäjänä. Mukana yhteistyössä ovat Kuurojen Liiton nuorisotyö sekä LapCI ry. Järjestöt ovat ottaneet huomioon kuulovammaisten ja viittomakielisten urheiluun liittyvät erityistarpeet. Leirin aikana sinulla on siis mahdollisuus keskittyä täysillä urheiluun ja loistaa siinä!

Tule mukaan kokemaan unohtumaton urheiluseikkailu!

Nuorten urheiluleiri (13–17-vuotiaille)

Vierumäki - Suomen Urheiluopisto, Kaskelantie, Vierumäki, Suomi