Tekstitys: Suomi
Aikuiset, Kaikenikäiset, Maahanmuuttajat, Nuoret, Seniorit Työpajat, Muut

Kuurojen Liiton strategiakiertue: Hämeenlinna

Kuurojen Liiton nykyinen strategiakausi päättyy 2025, joten nyt on aika kerätä aineistoa tuleville strategisille tavoitteille vuosille 2026-2029.

Strategiakiertueella käymme viidessä paikassa eri puolilla Suomea lokakuusta tammikuuhun. Tilaisuus on avoin kaikille viittomakielisille. Strategiakiertue alkaa Hämeenlinnasta.

Hämeenlinna lauantaina 19.10. klo 12-15

Palvelukeskus Sampola,
Brahenkatu 26
13100 Hämeenlinna

Keskustelutilaisuuden vetäjä: toiminnanjohtaja Markku Jokinen

Halutessa voit ruokailla omakustanteisesti klo 11 ennen tilaisuutta. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Kanta-Hämeen Viittomakieliset ry:n kanssa.

Ennakkoilmoittautumisia ei tarvita, mutta ruokailun (lounaan) osalta ilmoita Helena Torbolille viimeistään maanantaina 14.10. WhatsApp-viestillä tai videoviestillä 050 595 1842.

Kuurojen Liiton strategiakiertue: Hämeenlinna

Brahenkatu 26, Hämeenlinna, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Helena Torboli