Tekstitys: Suomi

Kuurojen Liiton strategiakiertue alkaa lokakuussa

Kuurojen Liiton nykyinen strategiakausi päättyy 2025, joten nyt on aika kerätä aineistoa tuleville strategisille tavoitteille vuosille 2026-2029.

Kuurojen Liitto järjestää strategiakiertueen. Kiertueella käydään loka-tammikuun aikana viidessä paikassa eri puolilla Suomea. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille viittomakielisille.

Strategiakiertue alkaa Hämeenlinnasta 19.10.2024. Seuraavien keskustelutilaisuuksien paikat ovat vielä valmistelussa.

Kiertueen lisäksi valmistelemme muun muassa vuoden vaihteessa julkaistavaa verkkokyselyä, johon toivomme viittomakielisen yhteisön osallistuvan.

Kerätyistä aineistoista tehdään yhteenveto ja se esitellään liiton järjestöpäivillä 24.-25.1.2025. Liiton hallitus käsittelee huhtikuussa esityksen uudesta strategiakaudesta ja se tuodaan liittokokouksen hyväksyttäväksi kesäkuussa.

Strategiakiertueen aikataulu

Hämeenlinna
Lauantaina 19.10. klo 12-15
Palvelukeskus Sampola,
Brahenkatu 26
13100 Hämeenlinna

Keskustelutilaisuuden vetäjänä toimii toiminnanjohtaja Markku Jokinen.

Halutessasi voit ruokailla omakustanteisesti ennen tilaisuutta. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Kanta-Hämeen Viittomakieliset ry:n kanssa.

Ennakkoilmoittautumisia ei tarvita, mutta mikäli haluat ruokailla, ilmoittaudu Helena Torbolille viimeistään maanantaina 14.10. WhatsApp-viestillä tai videoviestillä numeroon 050 595 1842.