Längd: 01:06
Textning: Ingen textning
Språk: Finskt teckenspråk

Nästa föreningskväll: Idéer till föreningarnas medelanskaffning

Välkommen till höstens första distansmöte!

Under vårens föreningskväll på distans diskuterade deltagarna livligt med förbundets medelanskaffningsansvarige Ville Anttila om Pieni ele-insamlingen. Diskussionerna blev litet på hälft, och nu har vi möjligheten att fortsätta våra diskussioner under höstens första föreningskväll på distans 12.9. kl 18-20. Ville berättar kort nyheter om Pieni ele-insamlingen, och vi diskuterar lagen om penninginsamlingar och vilka medelanskaffningssätt föreningarna kan utnyttja utan ett (fortgående) penningsinsamlingstillstånd.

Kom med och diskutera, berätta om din förenings erfarenheter, och få idéer till föreningens medelanskaffning.

Anmäl dig till distanskvällen per epost: jarjestoohjaus@kuurojenliitto.fi eller meddelande till Iina senast 12.9. kl 15.