Tekstitys: Ei tekstitystä

Seuraavassa etäyhdistysillassa: Ideoita yhdistyksen varainhankintaan

Tervetuloa mukaan syksyn ensimmäiseen tapaamiseen!

Keväällä etäyhdistysillassa keskusteltiin vilkkaasti Kuurojen Liiton varainhankinnan vastaava Ville Anttilan kanssa Pieni ele -keräyksestä.

Silloin keskustelut jäivät hieman kesken ja nyt pääsemme jatkamaan keskustelua syksyn ensimmäisessä etäyhdistysillassa 12.9. klo 18-20. Ville kertoo lyhyesti tuoreita tietoja Pieni ele -keräykseen liittyen. Lisäksi keskustelemme rahankeräyslaista ja mitä varainhankinnan tapoja yhdistyksille jää käytettäväksi ilman (jatkuvaa) keräyslupaa.

Tule siis mukaan keskustelemaan, kertomaan oman yhdistyksen kokemuksia ja saamaan uusia ideoita yhdistyksen varainhankintaan liittyen.

Ilmoittaudu mukaan etäyhdistysiltaan sähköpostilla jarjestoohjaus@kuurojenliitto.fi tai viestillä Iinalle 12.9. klo 15.00 mennessä.