Yhdistysohjelma

Haluaako yhdistyksenne uudistua? Haluatteko selkiyttää yhdistyksenne toimintaa ja varautua tulevaisuuden muutoksiin? Haluaako yhdistyksenne lisää iloa ja positiivista energiaa? Jos vastasit kyllä näihin kysymyksiin, Yhdistysohjelma on teitä varten!

Täällä meidän on hyvä olla

Yhdistysohjelma on tarkoitettu liiton jäsenyhdistysten toiminnan tueksi. Ohjelma sisältää 25 toimenpide-ehdotusta.

Ota yhteyttä Kuurojen Liiton järjestösuunnittelija Iina Uhleniukseen tai järjestöohjaajiimme Annukka Hiekkaseen ja Asta Tikkaseen ja katsotaan yhdistyksen kanssa yhdessä miten yhdistysohjelma otetaan käyttöön. Järjestöohjaaja etsii yhdistyksellenne sopivia eri alan ammattilaisia ja suunnittelee yhdistyksellenne sopivan kehittämisjakson.

Voit ladata Yhdistysohjelman (PDF), PowerPoint -esityksen ja julisteet tältä sivulta.

Ota yhteyttä:

Asta Tikkanen

Aluetyöntekijä
Henkilö ottaa vastaan äänipuheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 50 5488 165
Henkilön vastuualue Järjestöohjaus Palveluohjaus

Iina Uhlenius

Järjestösuunnittelija ts.
Henkilö ei ota vastaan äänipuheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 44 752 5256
Henkilön vastuualue Yhdistysohjelma