Liittokokouksen esitykset sekä ehdotukset hallituksen jäseniksi 31.3. mennessä!

Kuurojen Liiton hallitus on päättänyt, että vuoden 2021 varsinainen liittokokous pidetään Helsingissä 12.6.2021.

Liittokokoukseen 2021 on mahdollista osallistua joko videoetäyhteydellä tai kokouspaikalla Helsingissä.

Esitykset liittokokoukselle

Esityksiä liittokokoukselle ovat oikeutettuja tekemään liiton hallitus ja jäsenyhdistykset. Jäsenyhdistysten esitykset on lähetettävä liiton hallitukselle 31.3.2021 mennessä. Yhdistyksen esitykset allekirjoittavat viralliset nimenkirjoittajat.

Esitykset lähetetään osoitteella

Kuurojen Liitto ry
Hallitus
PL 57
00401 Helsinki

Lisätietoja oheisesta linkistä.

Ehdokasasettelu

Kuurojen Liitto ry:n jäsenyhdistykset voivat tehdä ehdotuksia liiton hallituksen jäseniksi, jotka valitaan liittokokouksessa kesällä 2021.

Ehdotukset tulee lähettää 31.3.2021 mennessä joko kirjeenä tai yhdistyksen omalla, puheenjohtajan tai sihteerin sähköpostilla:

Kuurojen Liitto ry
Vaalivaliokunta