Liittokokous 2020

Kuurojen Liitto ry:n hallitus kutsuu jäsenyhdistyksensä liiton sääntömääräiseen varsinaiseen liittokokoukseen, joka pidetään 19.9.2020 Kokoushotelli Linnasmäessä (Turun Kristillinen Opisto), Lustokatu 7,20380 Turussa. Liittokokous alkaa lauantaina 19.9. kello 10.00 ja päättyy kello 18.00.

Kokous voidaan järjestää etäyhteyksin niille yhdistyksen edustajille, jotka kuuluvat riskiryhmään. Jos Suomen hallitus asettaa kokoontumista koskevia koronarajoituksia, Kuurojen Liitto tiedottaa erikseen poikkeusjärjestelyistä.

Liittokokouksen esityslistalla

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen varsinaiselle liittokokoukselle määräämät ja hallituksen valmistelemat asiat, ja asetetaan vaalivaliokunta valmistelemaan vuoden 2021 varsinaisen liittokokouksen henkilövalintoja. Kiinteistö Oy Valkea talo ottaa peruskorjaukseen pankkilainan. Tässä liittokokouksessa päätetään Kuurojen Liitto ry:lle kuuluvan lainan osuuden takauksesta.

Äänioikeus

Liittokokouksessa on äänioikeus jäsenyhdistysten valitsemilla edustajilla. Jäsenyhdistyksistä kuurojenyhdistyksillä on käytettävissään yksi (1) ääni kullakin sekä yksi (1) lisä-ääni jokaista sataa (100) jäsentä kohti. Muilla jäsenyhdistyksillä on käytettävissään yksi (1) ääni kullakin.

Ilmoittautuminen tapahtuu ainoastaan oheisen linkin kautta:

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 4.9.2020.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä:
elina.pokki@kuurojenliitto.fi
Liittokokouksen tarkemmat ohjeistukset ja materiaalit on postitettu yhdistyksille ja löytyvät myös ohesta. Liittokokouspaketti on lähetetty kirjattuna postina.

Suora lähetys

Liittokokousta voi seurata myös suorana verkkolähetyksenä osoitteessa www.kuurojenliitto.fi . Kokous on tulkattu suomen kielelle.

Ohjeistus paikan päällä osallistujille

Kesto: 02:56

Ohjeistus etäosallistujille

Kesto: 02:22

Liittokokouksen käytännöt

Kesto: 2:28

Valkean talon peruskorjauksen hankesuunnitelma

Kesto: 7:58
Kesto: 08:21
Ei tekstitystä

Toimintasuunnitelma 2021

Toimintasuunnitelma 2021 ohessa myös viitottuna tiivistelmänä.

Tutustu myös näihin sivuihin

Ihmiset jonottamassa vaaliuurnan luo