Järjestöpäivät 2020

Neuvottelupäivien uusi nimi on nyt järjestöpäivät! Vuoden 2020 järjestöpäivien teema on ”Yhdessä tulevaisuutta kohti”.

Valkean talon rakennus edestäpäin

Kuurojen Liiton järjestöpäivät 2020 pidetään 31.1.-1.2.2020 Valkean talon audiotoriossa (Ilkantie 4, Helsinki)

Teemana on Yhdessä tulevaisuutta kohti ja sen mukaisesti keskustelemme, ideoimme ja kehitämme mitä haluaisimme yhdessä toteuttaa, tulevaisuutta kohden. Tulevia asioita ovat Kuurojen Liiton jäsenyhdistysten jäsenjärjestöavustus, uuden strategiakauden suunnittelu ja kielensuojelu sekä Kuurojen Liiton Yhdistyshuoneen uudet verkkosivut.

Aikataulu

Perjantai 31.1.klo 18-20

• Tulokahvit
  • Järjestöpäivien avaus ja Kuurojen Liiton hallituksen esittely
  • Kokemuksia jäsenjärjestöavustuksesta

Lauantai 1.2. klo 9-16

• Aamukahvit
  • Raportointi uuden strategiakauden 2021-2024 kiertueesta ja jatkotehtävä
  • Lounas
  • Kielensuojelu; lasten ja nuorten kielelliset oikeudet
  • Yhdistyshuoneen uudet sivut
  • Päätöskahvit

Yhdistysten on mahdollista tiedottaa omista tapahtumistaan tai muista asioista. Valmistauduttehan etukäteen, jos teillä on asioita, joita haluatte jakaa muiden kanssa. Teillä on mahdollista tiedottaa paikan päällä tai lähettää etukäteen koostettu video (kesto max. 2 minuuttia).

Tarkempi ohjelma ohessa liitteenä!

Ilmoittautuminen

Järjestöpäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan.

Kuurojen Liitto tarjoaa perjantain tulokahvit ja lauantain päätöskahvit kaikille ilmoittautujille.

Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella 17.1. mennessä!

Matkakorvaus maksetaan jälkikäteen yhdistyksen edustajan ilmoittamalle pankkitilille huhtikuun aikana. Korvaus maksetaan yleisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti.

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille Hotelli Haaga (www.hotelhaaga.fi)

Varaus tehdään sähköpostiosoitteeseen hotel@haaga.fi . Varatessa muistakaa mainita varaustunnus ”Kuurojen Liiton kiintiö. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 17.1.2020 mennessä, muutoin varaamatta jääneet vapautuvat normaaliin myyntiin. Huoneen hinta on paikan päällä maksaessa 1hh 95€/yö sis. aamupalan ja 2hh 115€/yö sis. aamupalan

Pyydämme ystävällisesti yhdistyksiä ilmoittautumaan järjestöpäiville hyvissä ajoin! Sähköinen ilmoittautumislinkki ohessa.

Tiedotus

Järjestöpäiville on luotu tapahtumasivu Yhdistyshuone-Facebook-sivulle: www.facebook.com/KLyhdistyshuone

Lisäksi tilaisuutta voi seurata myös suorana verkkolähetyksenä. Mahdollisten ryhmätöiden aikana ei kuitenkaan välttämättä ole suoraa lähetystä, tarkempi lähetysaikataulu julkaistaan lähempänä.

Lämpimästi tervetuloa järjestöpäiville!