Tekstitys: Ei tekstitystä

Vielä ehtii mukaan Yhdistystoiminnan perusteet -kurssille!

Kurssille on vielä paikkoja, toimi nopeasti.

Linnea kertoo, että kurssilla keskustellaan yhdistyksen säännöistä ja niiden soveltuvuudesta yhdistyslakiin, hyvistä toimintamenetelmistä ja tehdään monenlaisia käytännön tehtäviä.

Lisäksi kurssi järjestetään juuri sopivasti työpäivän jälkeen ja kaupan päälle tarjotaan ilmainen päivällinen.

Linnea osallistuu mukaan. Osallistu sinäkin!

Tervetuloa mukaan Yhdistystoiminnan perusteet -kurssille, joka järjestetään etäkoulutuksena Zoomissa ke-to 22.-23.9.2021. Kurssi on Kuurojen Liiton ja Suomen Kuurojen Urheiluliiton yhteinen.

Koulutus toteutetaan etänä ja ilta-aikaan, joten osallistuminen on helppoa esim. koulun tai töiden jälkeen.

Ilmoittautuminen: https://www.lyyti.fi/questions_prev/94cba1a452

Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 17.9.

Tiedossa on mielenkiintoisia luentoja ja ryhmätehtäviä. Osallistujat saavat yhden päivällisen toisena kurssipäivänä ja materiaalit käyttöönsä kurssin jälkeen.