Tekstitys: Suomi, Ruotsi
Kieli: Suomenruotsalainen viittomakieli

Ehdota jäseniä liiton hallitukseen

Kuurojen Liiton jäsenyhdistykset voivat tehdä ehdotuksia liiton hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseneksi, jotka valitaan liittokokouksessa kesällä 2024.

Ehdotukset tulee lähettää 31.3.2024 mennessä joko kirjeenä tai yhdistyksen omalla, puheenjohtajan tai sihteerin sähköpostilla tai e-lomakkeella.

Lisätietoja ehdokasasettelusta sekä ehdokaslomake löytyvät oheisesta linkistä.

Ehdotukset käsitellään määräajan päättymisen jälkeen pidettävässä vaalivaliokunnan kokouksessa. Jos yhdistysten ehdottamista henkilöistä ei löydy riittävästi sellaisia henkilöitä, joiden ehdokkuus takaa ehdot hallituksen tasapuolisesta kokoonpanosta, valiokunta voi etsiä sopivia ehdokkaita omaaloitteisesti myös muilla tavoin.

Erovuorossa vuonna 2024 ovat hallituksen jäsenet Heidi JoffelLeila Ala-Marttila ja Milla Pitkänen.