Järjestöpäivät 2023

Järjestöpäivät toteutetaan 3.-4. helmikuuta 2023 hybriditapahtumana: voitte osallistua paikan päällä Tampereella tai etänä Zoomin verkkoalustalla.

Kesto: 01:48
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Järjestöpäivillä on kolme ajankohtaista teemaa: kotimaisten viittomakielten elvytystyö, eduskuntavaalivaikuttaminen ja yhdenvertaisuus järjestötoiminnassa.

Järjestöpäivät alkavat perjantaina 3.2. klo 18.00 Tampereen Viittomakieliset ry:n tiloissa (Satamakatu 13, Tampere) ja jatkuvat lauantaina 4.2. Työväen Opisto Sampolassa (Sammonkatu 2, Tampere). Molemmat päivät pidetään myös Zoomissa.

Perjantai 3.2. klo 18.00-20.00

18.00 Yhteinen avaus, esittelykierros ja kahvittelu
18.30-20.00 Kuulumisten vaihto yhdistysten välillä koronavuosien jälkeen

Lauantai 4.2. klo 9.00-16.00

9.00-9.15 Järjestöpäivien avaus / Jaana Aaltonen
9.15-11.30 Kotimaisten viittomakielten elvytystyö – mitä voimme tehdä? /  Kuurojen Liiton viittomakielten elvytystyöryhmä
11.30-12.30 Lounas
12.30-13.30 Eduskuntavaalit tulossa- Kuurojen Liiton vaaliteesit ja vaikuttaminen  / Hallitus ja Laura Pajunen

15min tauko

13.45-15.30. Yhdenvertaisuus järjestötoiminnassa – miten huomioimme muut ja saamme lisää vapaaehtoisia toimintaan? Entä mikä on turvallinen tila? / Opintokeskus Sivis , Iina Uhlenius ja Asta Tikkanen
15.30-15.45. Kuurojen Liiton uuden konseptin esittely: vapaaehtoistoiminta / Iina Uhlenius, Asta Tikkanen ja Helena Torboli
15.45-16.15 Järjestöpäivien päätös ja kahvit

Ilmoittautuminen

Järjestöpäiville voi osallistua kaksi edustajaa / jäsenyhdistys. Sähköisen ilmoittautumislomakkeen kautta ilmoittaudutte läsnäolevaksi tai etänä olevaksi. Etäosallistujille lähetetään linkki puoli tuntia ennen tapahtuman alkua.  Viimeinen ilmoittautumispäivä on 22.1.2023.

Ilmoittautumislinkki: https://www.lyyti.in/KLjarjestopaivat2023

Etäosallistujien tulee huolehtia, että koneelle on ladattu Zoomin uusi versio (versio 5.12.8 tai uudempi). Tämä edesauttaa moderaattorin työtä. Lataaminen on ilmaista.

Kokoukseen voi osallistua myös osallistumislinkin kautta ilman ohjelman latausta, mutta lataus parantaa yhteyksien toimivuutta.  Zoomin latauksen ohjevideo viittomakielellä:  https://www.youtube.com/watch?v=trmdDH8gDkw

Voitte ladata Zoomin tästä linkistä: https://zoom.us/download

Kuurojen Liiton aluetyöntekijä on etäosallistujien tukena ennen Järjestöpäiviä sekä päivien aikana.

Järjestöpäivien aikana voitte olla yhteydessä aluetyöntekijään:  Asta Tikkanen, 050 548 8165

Matkakorvaus

Järjestöpäiville voi osallistua yksi edustaja jokaisesta jäsenyhdistyksestä, jonka matka- ja ruokailukulut Kuurojen Liitto maksaa (ei sisällä yöpymistä). Lisäksi yhdistykset voivat halutessaan lähettää toisen edustajan omalla kustannuksellaan.

Kuurojen Liitto tarjoaa perjantain tulokahvit ja lauantain päätöskahvit kaikille ilmoittautujille.

Matkakorvaus maksetaan jälkikäteen yhdistyksen edustajan ilmoittamalle pankkitilille huhtikuun aikana. Korvaus maksetaan yleisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti. Matkalaskuun liittyvät tiedot tulee lähettää Elina Pokille (elina.pokki.kuurojenliitto.fi) 31.3.2023 mennessä, HUOM! jonka jälkeen lähetettyjä ei huomioida.

Majoitus

Majoituskiintiö on varattu yhdistysten edustajille hotelli Scandic Tampere City. Jokainen hoitaa varauksensa ja maksunsa suoraan hotellin kanssa. Varaukset on tehtävä 20.1.2023 mennessä.

Huoneen hinta on paikan päällä maksaessa 1hh 125 €/ yö sis. aamupalan ja 145 € / yö sis. aamupalan. Huonetyyppi on Standard.

Varaukset tehdään osoitteessa: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=XXX

Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BKUU030223 myös puhelimitse tai sähköpostitse hotellin yhteystietoja käyttäen.

Hotellin yhteystiedot:

Scandic Hotelli Oy