Vuoden 2021 jäsenjärjestöavustuksen haku

Nyt on aika hakea jäsenjärjestöavustusta yhdistyksen toimintaan vuodelle 2021. Mitä yhdistyksesi haluaisi toteuttaa ensi vuonna?

Videon kesto: 01:31
Ei tekstitystä

STEAn myöntämän jäsenjärjestöavustuksen 2021 sähköinen haku on nyt auki, linkki hakemuslomakkeeseen ohessa.  Haku päättyy sunnuntaina 10.1.2021 kello 22:00.

Kuurojen Liiton jäsenyhdistyksillä on mahdollisuus hakea avustusta seuraaviin toimintoihin:

• Viittomakielisen vertaistoiminnan mahdollistamiseen, mm. kohderyhmän kerhotoiminta
  • Vapaaehtoisten tukemiseen, mm. koulutus, työnohjaus, virkistys
  • Erilaisten tapahtumien järjestämiseen
  • Yhteistyötapahtumien järjestämiseen
  • Yhdistystoiminnan edistämiseen
  • Pienimuotoisiin hankintoihin
  • Erillisen hankkeen toteuttamiseen

Muista lähettää sähköinen hakemus 10.1.2021 mennessä. Myöhästyneitä hakemuksia ei oteta vastaan ellei hakuaikaa ole pidennetty.

Kuurojen Liitto hallinnoi ja valvoo avustuksen käyttöä sekä raportoi niistä STEAn ohjeiden mukaisesti. Ohessa tietoa myös jäsenjärjestöavustuksen periaatteista.

Ei tekstitystä

Vinkkejä hyvän hakemuksen tekoon

• Keskustele jäsenyhdistyksesi kanssa, miten haluaisitte käyttää avustusta vuonna 2021? Mitä haluatte edistää yhdistystoiminnassa? Tai mitä koulutusta tai virkistystä yhdistyksen vapaaehtoistoimijat tarvitsevat? Ehkä teillä on idea tapahtuman järjestämisestä?
  • Tutustu hakulomakkeeseen – jos on kysyttävää, ota yhteyttä meihin!
  • Lue avustuksen käyttöperiaatteet: miten avustusta voi käyttää. Jos joku asia tuntuu epäselvältä, meiltä saa kysyä lisätietoja!
  • Laadi suunnitelma avustuksen käytöstä ja kustannusarvio (jos kyseessä on yhteistyötapahtuma, kerro paljonko oma kustannusosuus on)
  • Muista liittää hakemukseen edellisen vuoden tilinpäätös
  • Muista tarkistaa, onko selvitys vuoden 2020 käytetystä avustuksesta lähetetty (mikäli olette saaneet avustuksen)
  • Varmista oikeat yhteystiedot