Tekstitys: Ei tekstitystä
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Haetaan vapaaehtoisia kulttuuripäiville

Oletko kiinnostunut työskentelemään vapaaehtoisena kuurojen valtakunnallisilla kulttuuripäivillä? Tässä olisi oiva työtarjous sinulle – saat työkokemusta ja mukavan muiston viittomakielisestä massatapahtumasta, joka toteutetaan Helsingissä 10.-12.5.!

Videolla tapahtuman vapaaehtoisten yhteyshenkilö Pia kertoo kuulumisia kulttisten valmisteluissa. Vapaaehtoiset voivat valita missä vastuualueissa haluavat työskennellä päivän ajan; lipunmyynti, taidenäyttely, lasten puuhapiste, aula ja backstage.

Mitä vapaaehtoiset saavat?

Vapaaehtoisille tarjotaan kulttuuripäivien viikonlopun FULL PASS rannekkeet jolla pääsee kaikkiin viikonlopun ohjelmiin työajan ulkopuolella, sekä lounaat ja välipalat Tanssin talossa lauantaina. Matkat ja majoitukset vapaaehtoisten tulee kustantaa itse. Vapaaehtoiset saavat työpaidan, sekä luvassa mahtava elämys ja muisto viittomakielisestä tapahtumasta!

Lähetä sähköpostia osoitteeseen: vaparit2024@hky.fi

Kerro toiveesi työalueesta ja T-paitasi koko. Ilmoittautumiseen vaaditaan myös osallistuminen vapaaehtoisten kurssiin 5.-6.4. jota koordinoi Kuurojen kansanopisto.

Vapaaehtoisten kurssi 5.-6.4.

Vapaaehtoisten kurssilla tutustutaan Tanssin talon tiloihin perjantaina 5.4. Perehdytys vapaaehtoistyöhön ja työnjakoon lauantaina 6.4. kuurojen kansanopistolla, Valkeassa Talossa. Kurssi antaa perustietoja ja -valmiuksia toimia vapaaehtoistyön tehtävissä Kulttuuripäivillä. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat
aikataulut ja tiedot lähempänä. Kurssilla tarjotaan välipala osallistuneille.

Hinta

Kurssi on osallistujille maksuton. Koulutuksen toteutuminen edellyttää vähintään 20 osallistujaa. Huom! Paikkoja rajoitetusti.

Viimeinen ilmoittautumispäivä

Viimeinen ilmoittautumispäivä koulutukseen on 24.3.2024. Ilmoittautuessasi sitoudut osallistumaan kurssille. Peruutus on tehtävä viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä. Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Kuurojen Liitto ja Kuurojen kansanopisto.