Kulttuuripäivien esittelypöytäpaikat varattavissa

Haluatteko esitellä yrityksenne toimintaa tai palveluita kuurojen 32. valtakunnallisilla kulttuuripäivillä? Esittelypöytäpaikat ovat nyt varattavissa!

Viittomakielisillä tahoilla, kuten yrityksillä, järjestöillä ja yksityisillä toimijoilla on mahdollisuus päästä esittelemään palvelujaan tai tuotteitaan viittomakieliselle yhteisölle. Tarjoamme yrityksille ja toimijoille esittelypöytäpaikan kulttuuripäivillä, pöytäpaikat sijaitsevat Tanssin talon Pannuhallissa heti sisääntulon jälkeen.

Tanssin talon osoite: Kaapeliaukio 3, Helsinki

Lauantain pöytäpaikan vuokraus

Hinnat:
55 euroa – sis. pöydän vuokra + lauantaipäivän ranneke
70 euroa – sis. pöydän vuokra + viikonlopun ranneke

Vuokraus sisältää pöydän ja yhden hengen rannekkeen (valitse kumpi seuraavista; lauantaipäivän- tai viikonlopun ranneke). Ranneke noudetaan infotiskiltä tapahtuman aikana ilmoittamalla nimitiedot.

Pöytäpaikan vuokraajilla on mahdollisuus pystyttää pisteensä lauantaina aamulla 11.5.2024 klo 8:00 lähtien. Huom! Varaudu ottamaan omat jatkojohdot mukaan, esim. oman kannettavan koneen sähköä varten.

Pöytäpaikan varaaminen

Varaus tapahtuu täyttämällä lomake, kts. kohta Varauslomake. Jos pöydällä on enemmän kuin yksi henkilö, ylimääräisten tulee ostaa omat rannekkeet verkkokaupasta.

Maksaminen

55 tai 70 euron maksu suoritetaan varauslomakkeen täytön ohessa.

Varauslomake

Aloita varaus täyttämällä lomake täällä.