Kesto: 03:32
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Liittokokous lähestyy!

Liittokokous 2020 järjestetään 19. syyskuuta Turussa

Kokouspaikka toimii on kokoushotelli Linnasmäki (Turun Kristillinen Opisto, Lustokatu 7, Turku). Liiton jäsenyhdistyksille on lähetetty kirjattuna kirjeenä liittokokouksen virallinen kutsu sekä liittyvät materiaalit.

Liittokokous alkaa lauantaina 19.9. kello 10.00 ja päättyy kello 18.00. Kokousta voi seurata suorana verkkolähetyksenä osoitteessa www.kuurojenliitto.fi

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen varsinaiselle liittokokoukselle määräämät ja hallituksen valmistelemat asiat, ja asetetaan vaalivaliokunta valmistelemaan vuoden 2021 varsinaisen liittokokouksen henkilövalintoja. Kiinteistö Oy Valkea talo ottaa peruskorjaukseen pankkilainan. Tässä liittokokouksessa päätetään Kuurojen Liitto ry:lle kuuluvan lainan osuuden takauksesta.

Kaikki liittokokouksen materiaalit on julkaistu myös Yhdistyshuoneessa omalla sivullaan, linkki sivulle ohessa. Sivulla on myös runsaasti viitottuja tiivistelmiä, ja tulossa on vielä viitottuja ohjeistuksia liittokokouksen turvallisuuskäytännöistä sekä äänestysmenetelmästä.