Kesto: 1:39
Tekstitys: Ei tekstitystä
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Liiton strategiakiertue jatkuu – tulossa myös neljä suoraa lähetystä

Kuurojen Liiton strategiakiertue kuurojen yhdistyksillä on parhaillaan käynnissä. Vielä on tulossa monta tilaisuutta, joista neljästä toteutetaan suora verkkolähetys. Kaikki ovat tervetulleita mukaan miettimään liiton toiminnan painopisteitä vuosiksi 2021-2024.

Yhdistyskäyntejä on nyt takana on kolme (Jyväskylä, Seinäjoki ja suomenruotsalaisten tilaisuus Helsingissä) ja tulossa on vielä seitsemän tilaisuutta.

Neljään tilaisuuteen voi osallistua etänä! Lähetämme Turusta, Oulusta, Tampereelta ja Helsingistä suoran verkkolähetyksen ja katsojat voivat lähettää tilaisuuksiin kysymyksiä ja kommentteja. Suoraa lähetystä voi seurata osoitteessa www.kuurojenliitto.fi

Testaamme ensimmäisessä tilaisuudessa Turusta 18.12. klo 18-20 uutta ominaisuutta: kysymyslomaketta suorassa lähetyksessä. Lähetyskuvaan tulee kysymysmerkki-kuvake, jottta klikkaamalla pääsee lähettämään viestejä tilaisuuteen. Avaamme lisäksi Yhdistyshuone-Facebookiin keskustelun, jota kautta voi myös kommentoida.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tapahtumiin ja suoriin lähetyksiin vaikuttamaan liiton tulevaan toimintaan!

Kuurojen Liiton strategiakiertue-aikataulu

• LAHTI: Lahden Kuurojen Yhdistys, 11.12.2019 klo 18
  • TURKU: Turun Kuurojen Yhdistys, 18.12.2019 klo 18-20, myös SUORA VERKKOLÄHETYS
  • LAPPEENRANTA: Etelä-Karjalan Kuurot, 8.1.2020 klo 18-19.30