Kesto: 01:24
Tekstitys: Ei tekstitystä
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Tervetuloa etäyhdistysiltaan 16.12.

Vuoden viimeisessä yhdistysillassa kerrotaan mm. mikä yhdistys on ollut tämän vuoden aktiivisin osallistuja.

Hei yhdistysväki,

meillä oli erikoinen vuosi 2020! Vuosi alkaa nyt lähestyä loppuaan ja me järjestöohjauksen työntekijät haluamme kutsua teidät vielä vuoden viimeiseen etäyhdistysiltaan 16.12. klo 18-20.

Etäyhdistysillan alussa meillä on vieras! Tiina Maja Kuurojen kansanopistosta tulee kertomaan mitä kursseja kansanopisto ensi vuonna tarjoaa. Tämän jälkeen on vapaata keskustelua: voimme keskustella ajankohtaisista aiheista ja voit kysellä mitä vaan mieleen tuleen. Kerromme teille myös, mikä yhdistys tai ketkä ovat olleet tämän vuoden aktiivisimpia osallistujia etäyhdistysilloissa!

Voit varata itsellesi jouluisia herkkuja etäyhdistysillan ajaksi, voimme yhdessä virittäytyä jo joulun tunnelmaan! Toivottavasti nähdään keskiviikkona!

Ilmoittaudu etäyhdistysiltaan 16.12.2020 klo 16.00 mennessä jarjestoohjaus@kuurojenliitto.fi tai viestillä Iinalle.