Kaikenikäiset Kulttuuritapahtumat

Viittomakielelle tulkattu Sampola LIVE: Tammela 33100

Tammelan kirjaston 100-vuotissyntymäpäivien ohjelmassa nähdään paikallinen musiikin helmi, yhtye nimeltä Tammela 33100! Tapahtumaan sisältyy haastattelu ja keikka.

Tammela 33100 on rokkia, poppia ja folkia ennakkoluulottomasti sekoitteleva yhtye Tampereen Tammelasta. Bändi rakentuu aviopari Jaani ja Annaleena Haapasalon ympärille. Tammelan teatraalinen tarinankerronta tukeutuu monisävyisesti elämän koulimiin ihmisiin ja heidän tragikoomisiin ongelmiinsa. Tammela 33100:n kolmas ja viimeisin albumi Muistan vain astuneeni sumuun (julkaisija Eclipse Music) julkaistiin helmikuussa 2021. Yhtye on julkaissut aiemmin myös albumit Valoa kohti (2018) ja Muistatko illat (2013). Tammelan sinkkujulkaisut kuten Iankaikkisesti, Sammalsaari, Kärsimyskukkia ja Grand slam -mestari ovat soineet mukavasti valtakunnallisilla radiokanavilla ja Spotifyssa. Yhtye on keikkaillut aiemmin mm. Samuli Putron, Anssi Kelan, Absoluuttisen nollapisteen ja Anna Järvisen aisaparina. Tapahtuma on osa Metso STUDION tuotantoa ja sitä voi seurata myös verkkotapahtumana kirjaston Youtube-kanavalta kotisohvalta joko striimattuna tai jälkikäteen tallenteena. Linkki striimiin lisätään tapahtumaan lähempänä ajankohtaa.

Tapahtuma on osa Tammelan kirjaston 100-vuotissyntymäpäivää.

Tilaisuus on simultaanitulkattu viittomakielelle ja siihen on vapaa pääsy, tervetuloa!

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: https://www.youtube.com/TampereenKirjasto

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Lisätietoja tapahtumasta

Yhteyshenkilö:
Venla Moisala
venla.moisala@tampere.fi

Tapahtuman kieli / kielet:

Tapahtuman tulkkaus:

Suomalainen viittomakieli