Ei tekstitystä
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Kokoukset

Tutustu Kuurojen Liiton naistyöryhmään – suora lähetys Facebookissa 10.3.

Hei kaikille! Kuurojen Liiton naistyöryhmä on tehnyt ihan teitä varten esittelyvideon, jotta pääsette näkemään millaisia ihmisiä ryhmästä löytyy ja minkä vuoksi he siellä ovat.

Ryhmä on kasvattanut viime vuodesta kokoaan kahdella jäsenellä, tervetuloa mukaan Merja ja Tuulia! Nykyinen jäsenistö on näin ollen: Sanna Paasonen, Tuulia Harjunmaa, Merja Jestilä, Pirkko Johansson, Tiina Van Hoorebeke, Maija Koivisto, Jaana Aaltonen ja Olga Green (ei videossa). Iina Uhlenius toimii ryhmän yhteyshenkilönä.

Naistyöryhmän Tiinaan pääsee myös tutustumaan suorassa lähetyksessä Kuurojen Liiton Facebook-sivulla ke 10.3.2021 klo 19.00. Tiinan lisäksi tulee myös pari muuta suoraan lähetykseen. Yhteisten arvojen ja monenlaisten näkökulmien kanssa on hyvä jatkaa eteenpäin!

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: https://www.facebook.com/kuurojenliitto

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman tulkkaus:

Suomalainen viittomakieli, Tapahtumassa ei ole tulkkausta

""

Iina Uhlenius

Järjestösuunnittelija
Henkilö ei ota vastaan puheluja Henkilö ottaa vastaan tekstiviestejä Henkilö ottaa vastaan WhatsApp-viestejä, videoviestejä ja videopuheluja
Puhelinnumero: +358 44 752 5256
Henkilön vastuualue Järjestöohjaus Yhdistysohjelma Yhdistykset