Kesto: 01:10
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Perheet Kurssit, Vertaistukitoiminnan kurssit

Perhekurssi 2

Perhekurssi yhteistyönä Kuurojen Palvelusäätiön Junioriohjelman kanssa.

Kohderyhmä: Perheet, joissa on kuulevat vanhemmat ja kuurot lapset. Perheet, joissa on kuurot vanhemmat ja kuulevat lapset.

Ohjelmassa luento- ja keskustelutilaisuuksia, ja aiheina ovat vuorovaikutus, sosiaalinen hyvinvointi ja viittomakielisyys. Vanhemmilla on myös mahdollisuus lyhyisiin kahdenkeskisiin keskusteluihin työntekijöiden kanssa.

Matkakorvaus

Vertaistukitoiminnan kurssilla osallistuja saa matkakorvausta. Tälle ehtona on, että ilmoitat hakulomakkeessa hakevasi  matkakorvausta sekä esität sille perustelun. Perusteluja ovat taloudelliset syyt, pitkä matka (koti-kurssipaikka) tai perustelet omin sanoin. Julkisilla matkustaneen kurssilaisen matka korvataan toteutuneen mukaisesti (liitettävä kuitit, kopiot kelpaavat myös).

Omalla autolla tulleen kurssilaisen matka korvataan halvimman taksan mukaisesti (joko km-korvaus 0,20€/km tai julkisen liikenteen mukaan). Jos autossa matkustaa useampi henkilö ja km-korvaus on edullisempi kuin useamman henkilön matkaliput yhdessä, maksetaan automaattisesti km-korvauksen mukaan.

Huom! Jos haet matkakorvausta, matkakulujen omavastuu on 20 € aikuinen ja 10€ lapsi.

Perhekurssi 2

Alkio-opisto, Tähtiniementie, Korpilahti, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Maija Pulkkinen