Tekstitys: Suomi
Lapset Nuorisotyön tapahtumat, Leirit

Lasten urheiluleiri (7-12-vuotiaille)

Miltä kuulostaisi viikonloppu täynnä monenlaista liikuntaa telinevoimistelusta salibandyyn? Ja vieläpä ammattilaisten ohjauksessa? Lähde mukaan lasten urheiluleirille!

Leirin ohjelmassa on otettu kaikki taitotasot huomioon. Ei siis ole väliä, onko jokin urheilulaji sinulle entuudestaan tuttu vai ei – kokeilemme yhdessä kaikkia lajeja.

Leirillä pääset tapaamaan vanhoja kavereita ja tutustut myös uusiin, kivoihin tyyppeihin hauskojen ryhmäleikkien ja rennon tekemisen kautta.

Majoitumme liikuntakeskus Pajulahden huoneissa. Huonekoko vaihtelee 2 hengen huoneista 12 hengen solu- ja ryhmähuoneisiin. Ruokailemme Pajulahden ravintolassa, jossa tarjolla on maittavaa lähiruokaa ja luomua.

Lasten urheiluleirin pääjärjestäjänä on Suomen Kuurojen Urheiluliitto (SKUL). Leiri järjestetään yhteistyössä Kuurojen Liiton nuorisotyön, LapCI ry:n ja Kuuloliitto ry:n kanssa.

Ohjelma pidetään sekä suomalaisella viittomakielellä että puhutulla suomen kielellä. Jos tilaa on, voivat myös kuulevat sisarukset tulla leirille mukaan!

Lasten urheiluleiri (7-12-vuotiaille)

Liikuntakeskus Pajulahti, Pajulahdentie, Nastola, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Monika Hämälä