Viittomakieliset opastukset, Kulttuuritapahtumat, Muut

PERUUTETTU Lapsimessuilla viittomakielelle tulkattua ohjelmaa

Perheiden yhteinen tapahtuma Lapsimessut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 17.–19.4.2020. Tänä keväänä viittomakielisille messukävijöille tarjotaan mahdollisuus kiertää osastoilla viittomakielen tulkin kanssa. Myös osa Lapsimessujen ohjelmasta tulkataan viittomakielelle.

Tulkkauspalvelun Lapsimessuille järjestää Evantia-konserni. Etukäteisvarausta tai tarkempaa aikataulua tulkin kanssa kiertämiselle ei tarvita, vaan tulkin voi napata mukaansa Evantian messuosastolta.

Kiertävän tulkkipalvelun ohella myös osa luennoista ja esityksistä tulkataan suomalaiselle viittomakielelle.

Lapsimessuilla on monipuolista ohjelmaa lapsiperheille ja perheen perustamista suunnitteleville. Vekarat-lavalla on luvassa muun muassa suosikkiyhtye Hevisauruksen konsertti, Hit Mini kesäteatterin Pinokkio-näytelmä ja Janne Katajan taikashow. Neuvola-lavalla keskustellaan puolestaan vanhempia pohdituttavista aiheista, ja puheenvuoroja on muun muassa perheiden turvallisuudesta ja terveydestä.

Aikataulu

Perjantai 17.4. klo 9–18
Lauantai 18.4. klo 9–18
Sunnuntai 19.4. klo 9–17

Lapsimessujen ohjelma kokonaisuudessaan julkaistaan maaliskuussa. Ohjelman julkistamisen yhteydessä kerrotaan myös, mitkä ohjelmanumerot messupäivien aikana tulkataan viittomakielelle.

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman tulkkaus: