Lapset, Nuoret Leirit

Futsal-leiri 13–17-vuotiaille nuorille

Hei sinä nuori kuulovammainen tyttö tai poika! Harrastatko jalkapalloa tai futsalia? Tai oletko harrastanut aiemmin jalkapalloa tai futsalia? Suomen Kuurojen Urheiluliitto järjestää yhteistyössä Kuurojen naisten ja miesten futsalmaajoukkueiden kanssa futsal-leirin nuorille tytöille ja pojille.

Leirille otetaan mukaan ensimmäiset 15 osallistujaa. Vetäjinä leirillä toimivat naisten ja miesten futsalmaajoukkueiden pelaajat ja taustahenkilöt.

Leiri järjestetään 31.3.-2.4.2023 Liikuntakeskus Pajulahdessa (Pajulahdentie 167, 15560 Nastola).

Leiri sisältää

• Neljät futsalharjoitukset ohjatusti
  • Täysihoidon majoituksineen ja ruokailuineen
  • Muuta mukavaa yhteistä ohjelmaa
  • Rantasauna perjantaina ja lauantaina

Kuljetukset

Ota yhteyttä leirin järjestäjiin kuljetuksia koskien. Tarvittaessa järjestetään kuljetukset Lahden matkakeskuksesta Pajulahteen ja Pajulahdesta Lahden matkakeskukseen.

Tervetuloa mukaan!

Kuurojen Liitto ei vastaa muutoksista. Seuraathan järjestäjän omaa tiedotusta.

Futsal-leiri 13–17-vuotiaille nuorille

Liikuntakeskus Pajulahti, Pajulahdentie, Nastola, Suomi