Ei tekstitystä
Koulutukset

Back in business – vammaisten yrittäjien koulutus- ja verkostoitumispäivät

Tule mukaan ja opi tunnistamaan omaa ammatillista osaamistasi ja hyödyntämään oman brändin rakentamista. Opit pitämään hissipuheen ja esittelemään omaa yritystäsi ja miten se erottuu kilpailijoista. Iltaohjelmassa on luvassa verkostoitumista ja oman yrityksesi markkinointia Perjantai-ohjelmasta tutun juontaja/ toimittaja Sean Ricksin kanssa.

Jos tarvitset viittomakielen tulkkausta, ota omat tulkit mukaan.  Tapahtumatilassa on induktiosilmukka.

Aika
: 30.9. klo 13.45 -1.10.2021 klo 11.00

Paikka: Näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiris, Marjaniementie 74, 00930 Helsinki. Osallistuminen luennoille onnistuu myös etäyhteyden kautta, ilmoita yhteystietosi ilmoittautumislomakkeen kautta, niin saat linkin luennoille. (Ei koske iltaohjelmaa)

Kohderyhmä: Vammaiset, pitkäaikaissairaat ja viittomakieliset yrittäjät ja yrittäjyyttä suunnittelevat.

Hinta: Tilaisuus on maksuton, ruokailut, matkat ja majoitus omakustanteisia. Tee varaus ajoissa Majoitus Iirikseen, sillä paikkoja on rajoitetusti. Kerro, että osallistut yrittäjäpäiville. Linkki majoitukseen ja saapumisohjeisiin: https://www.iiris.fi/fi/majoitus

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan 15.9. mennessä oheisella lomakkeella

Torstai 30.9.

klo 13.45–14.15 Iltapäiväkahvit