Kesto: 01:15
Kieli: Suomalainen viittomakieli
Perheet Kurssit, Vertaistukitoiminnan kurssit

Äiti ja lapsi -kurssi

Kurssilla äidit pääsevät vaihtamaan ajatuksia lapsen kasvatukseen, perhe-elämään sekä äitiyteen liittyvistä asioista.

Ohjelmassa on luentoja äideille ja lapsille on erikseen ohjattua toimintaa lastenohjaajien kanssa. Vapaa-aikana äideille ja lapsille järjestetään yhteistä ohjelmaa.

Kohderyhmä: Viittomakieliset äidit ja heidän lapsensa.

Matkakorvaus

Vertaistukitoiminnan kurssilla osallistuja saa matkakorvausta. Tälle ehtona on, että ilmoitat hakulomakkeessa hakevasi matkakorvausta sekä esität sille perustelun. Perusteluja ovat taloudelliset syyt, pitkä matka (koti-kurssipaikka) tai voit perustella omin sanoin.

Julkisilla matkustaneen kurssilaisen matka korvataan toteutuneen mukaisesti (liitettävä kuitit, kopiot kelpaavat myös). Omalla autolla tulleen kurssilaisen matka korvataan halvimman taksan mukaisesti (joko km-korvaus 0,20€/km tai julkisen liikenteen mukaan). Jos autossa matkustaa useampi henkilö ja km-korvaus on edullisempi kuin useamman henkilön matkaliput yhdessä, maksetaan automaattisesti km-korvauksen mukaan.

Huom! Jos haet matkakorvausta, matkakulujen omavastuu on 20 € aikuinen ja 10€ lapsi.

Äiti ja lapsi -kurssi

Kylpylähotelli Rauhalahti, Katiskaniementie, Kuopio, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta

Maija Pulkkinen