Kesto: 02:23
Tekstitys: Ei tekstitystä
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Kuurojen Liiton ajankohtaiskatsaus

Tässä tuleekin toukokuun viimeinen ajankohtaiskooste.

Vastaa Kuurojen Liiton koronakyselyyn 31.5. mennessä

Tänään on viimeinen viikko vastata koronakyselyymme! Haluamme selvittää, miten koronavirustilanne on vaikuttanut viittomakieliseen yhteisöön. Vastaathan kyselyyn 31.5. mennessä.

Vielä ehdit osallistua #supertsemppi-kampanjaan

Toinenkin asia on meneillään viimeistä viikkoa: Kuurojen Liiton #supertsemppi -kampanja! Vielä ehdit osallistua ja mahdollisesti voittaa kesää varten #supervoimanionviittomakieli -juomapullon!

Kesän leirit ja kurssit

Kesän leireistä ja kursseista: nuorille tarkoitettu pohjoismainen nuorten leiri Ruotsissa on päätetty perua koronaviruksen takia. Mutta Suomessa järjestettävät Kuurojen Liiton omat leirit ja kurssit toteutetaan, esimerkiksi kaverikurssilla on vielä vapaita paikkoja, ilmoittaudu nopeasti mukaan!

Kuurojen Liiton suora lähetys ke 3.6. klo 18:00

Ensi viikolla keskiviikkona 3.6. klo 18:00 Kuurojen Liitto järjestää jälleen suoran lähetyksen! Suorassa lähetyksessä luodaan katsaus Kuurojen Liiton toimintaan korona-aikana, mitä on tulossa kesän aikana ja ehkä jo kurkistetaan hieman syksyyn. Jos sinulla on kysymyksiä, voit laittaa niitä tulemaan etukäteen kuurojenliitto@kuurojenliitto.fi. Myös suoran lähetyksen aikana on kysymysnappi, jonka kautta voi laittaa kysymyksiä.