Tekstitys: Ei tekstitystä

Tulossa: Kansainvälinen kuurojen viikko ja viittomakielten päivä

Kansainvälistä kuurojen viikkoa juhlitaan syyskuun viimeisellä viikolla maailmanlaajuisesti erilaisten tapahtumien merkeissä. Suomessa viikko huipentuu Verkkobileisiin!

Kuurojen maailmanliitto WFD on antanut tämän vuoden teemaksi A World Where Deaf People Everywhere Can Sign Anywhere! eli vapaasti käännettynä ”Maailma, jossa kuurot voivat viittoa missä tahansa!”

Perjantaina 22.9. tykitetään eetteriin Verkkobileet, joita vietetään nyt jo 10 kertaa! 🥳 Näitä bileitä ei kannata missata, joten asemoi itsesi kuvaruudun äärelle popparikulhon kanssa kello 18:00! Luvassa on mahtava kaksituntinen täynnä viihdettä, asiaa ja yllätyksiä, tervetuloa mukaan juhlimaan kanssamme.

Lauantaina 23.9. juhlitaan lisäksi kansainvälistä viittomakielten päivää!

Ilmoita tapahtumasi meille!

Tahdomme viettää juhlaviikkoa kanssanne! Jos yhdistyksenne, kerhonne tai työpaikkanne huomioi kuurojen viikon jollakin tavalla tai tapahtumalla, kertokaa meille – me kerromme muillekin! Ilmoita tapahtumatietosi meille lomakkeella: https://kuurojenliitto.fi/tapahtumalomake/