Kesto: 2:37
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Kuurojen Liiton ajankohtaiskatsaus

Voit seurata perheiden pikkujoulujen suoraa lähetystä tulevana lauantaina 28.11., ehdottaa Vuoden viittomakieliteko 2020 -palkinnon saajaa sekä vastata Kuurojen Videon ja Viittomakielisen kirjaston asiakaskyselyihin.

Perheiden pikkujoulut verkossa lauantaina!

Muistathan osallistua mukaan perinteisiin Valkean talon perheiden pikkujouluihin, jotka ovat verkossa lauantaina 28. marraskuuta! Valkeasta talosta lähetetään silloin klo 15 noin tunnin pituinen pikkujoululähetys. Lähetyksessä on tulevan joulun odotusta yhdessä sekä kaikkea mukavaa koko perheelle. Suoraa lähetystä voi seurata esimerkiksi www.kuurojenliitto.fi sivulla.

Ehdota vuoden viittomakieliteko 2020 -tunnustuspalkinnon saajaa

Vuoden viittomakieliteko 2020 -tunnustuspalkinto myönnetään henkilölle tai taholle, joka on edistänyt Suomen viittomakielten asemaa kuluvana vuonna.

Palkinto luovutetaan vuosittain Viittomakielen päivänä eli 12. helmikuuta. Kuka tahansa voi ehdottaa palkinnon saajaa ja perustella, miksi tämä henkilö tai taho olisi sopiva palkinnon saaja. Palkinnon saajan valintaa käsitellään Kuurojen Liiton hallituksen kokouksessa tammikuussa.

Ehdotukset tulee lähettää osoitteeseen kuurojenliitto@kuurojenliitto.fi torstaihin 31.12.2020 mennessä.

Viittomakielisen kirjaston ja Kuurojen Videon kyselyt nyt auki

Mielipiteesi on meille tärkeä! Palautteesi auttaa meitä kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi.

Kuurojen Liitossa tehdään monenlaista viittomakielistä ohjelmatuotantoa: verkkosivujemme uutissisältö, Kuurojen Videon ohjelmat ja Viittomakielisen kirjaston tuotanto.

Mikäli olet Viittomakielisen kirjaston asiakas, vastaathan asiakaskyselyymme 13.12.2020 mennessä. Jos taas olet Kuurojen Videon asiakas, vastaathan asiakaskyselyymme 31.12.2020 mennessä.

Linkit kyselyihin löytyvät sivupalkista.