Kesto: 01:52
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Kunniapalkinto lasten ja nuorten toiminnassa ansioituneelle vapaaehtoiselle – ehdota saajaa

Tiedätkö jonkun vapaaehtoisen, joka on toiminut aktiivisesti nuorten hyväksi esimerkiksi kuurojen yhdistyksessä? Lähetä oma ehdotuksesi palkinnonsaajasta 4.10. mennessä.

Liiton nuorisotoimikunta aloitti kaksi vuotta sitten perinteen, jossa palkitaan vuosittain yksi henkilö toiminnastaan viittomakielisten lasten ja nuorten (7-30-vuotiaat) hyväksi tai alle 30 vuotias henkilö, joka on näyttänyt toiminnallaan hyvää esimerkkiä viittomakielisten yhteisössä, kuten toiminut yhdistyksessä tai nuortenkerhossa, tai muussa aktivismissa.

Kunnianosoitus tulee pienen palkinnon muodossa. Lisäksi palkinnonsaajasta ja hänen toiminnastaan kerrotaan Kuurojen Liiton nuorisotyön sosiaalisen median ja liiton muilla kanavilla.

Ehdota saajaa

Tällä kertaa kuka vain voi ehdottaa vapaaehtoista kunniapalkinnon saajaksi. Voit lähettää nuorisosihteerille sopivan ehdokkaan nimen sekä perustelut, miksi juuri tämä henkilö ansaitsisi kunniapalkinnon ajalta 1.10.2020-30.9.2021.

Toiminnan tulee olla vapaaehtoista, eikä ehdokas saa olla työsuhteessa Kuurojen Liittoon, Kuurojen Liiton nuorisotoimikuntaan, kuurojenyhdistyksiin tai muihin nuorisoalan järjestöihin. Ehdokkaan iällä ei ole merkitystä. Sama henkilö ei voi saada toistamiseen vapaaehtoisen kunniapalkintoa 3 vuoden sisällä edellisestä palkinnosta.

Viimeksi vapaaehtoisen kunniapalkinnon sai Saku Lehtonen, sitä ennen Jonas Kemppi.

Nuorisotoimikunta päättää ehdotusten perusteella kenet palkitaan. Kunniapalkinnon saaja paljastetaan nuorisopäivillä Tampereella 23.10.2021!

Lähetä ehdotuksesi perusteluineen kirjoitetussa muodossa tai viitottuna nuorisosihteeri Juha Vahteralle 4.10. mennessä joko sähköpostiin juha.vahtera@kuurojenliitto.fi tai whatsappiin 044 741 7254.

Lisätietoja voit kysyä nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Monika Hämälältä, monikamalia96@hotmail.com