Kesto: 01:09
Tekstitys: Suomi
Kieli: Suomalainen viittomakieli

Kunniapalkinto lasten ja nuorten toiminnassa ansioituneelle vapaaehtoiselle – ehdota saajaa

Kenelle palkinto kuuluisi tällä kertaa? Lähetä ehdotuksesi palkinnon saajasta 15.10. mennessä.

Nuorisotoimikunta aloitti kolme vuotta sitten perinteen, jossa palkitaan vuosittain yksi henkilö toiminnastaan viittomakielisten lasten ja nuorten hyväksi tai alle 30 vuotias henkilö, joka on näyttänyt toiminnallaan hyvää esimerkkiä viittomakielisten yhteisössä, kuten yhdistyksessä tai nuortenkerhossa toimisella.

Kunnianosoitus tulee pienen palkinnon muodossa. Lisäksi palkinnonsaajasta ja hänen toiminnastaan kerrotaan Kuurojen Liiton nuorisotyön sosiaalisen median ja liiton muilla kanavilla.

Tällä kertaa kuka vain voi ehdottaa vapaaehtoista kunniapalkinnon saajaksi. Voit lähettää nuorisosihteerille sopivan ehdokkaan nimen sekä perustelut, miksi juuri tämä henkilö ansaitsisi kunniapalkinnon ajalta 1.10.2021-30.9.2022.

Toiminnan tulee olla vapaaehtoista, eikä ehdokas saa olla Kuurojen Liiton nuorisotoimikunna jäsen tai työsuhteessa Kuurojen Liittoon, kuurojenyhdistyksiin tai muihin nuorisoalan järjestöihin. Sama henkilö ei voi saada toistamiseen vapaaehtoisen kunniapalkintoa 3 vuoden sisällä edellisestä palkinnosta.

Viimeksi vapaaehtoisen kunniapalkinnon sai Milla Pitkänen 2021, sitä ennen Saku-Petteri Lehtonen 2020 ja Jonas Kemppi 2019.

Nuorisotoimikunta päättää ehdotusten perusteella kenet palkitaan. Kunniapalkinnon saaja paljastetaan nuorisokokouksessa.

Lähetä ehdotuksesi perusteluineen kirjoitetussa muodossa tai viitottuna nuorisosihteeri Juha Vahteralle 15.10. mennessä joko sähköpostiin juha.vahtera@kuurojenliitto.fi tai whatsappiin 044 741 7254.

Lisätietoja voit kysyä nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Monika Hämälältä, monikamalia96@hotmail.com