Nuoret, Lapset Nuorisotyön tapahtumat, Leirit

Nuorten talvileiri (13-17-vuotiaille)

Talvileirin nelipäiväinen ohjelma on täynnä monipuolista talviurheilua! Pääset kokeilemaan erilaisia talvilajeja kuten hiihtoa, luistelua, curlingia sekä vauhdikkaita jääpelejä. Pääsemme mahdollisuuksien mukaan myös laskettelemaan. Liikuntakeskus Pajulahdessa on lisäksi tarjolla monenlaisia sisäliikuntamahdollisuuksia.

Olitpa aloittelija tai kokeneempi harrastaja, tämä leiri sopii juuri sinulle, sillä taitotasot on otettu kaikkien lajien kokeilussa huomioon. Jos et esimerkiksi ole ikinä kokeillut hiihtoa, nyt sinulla on hyvä mahdollisuus siihen!

Urheilun lomassa on tietysti luvassa myös tutustumista, rentoa yhdessäoloa ja hauskoja leikkejä koko ryhmän kesken.

Majoitumme liikuntakeskus Pajulahdessa ja ruokailemme Pajulahden ravintolassa, jossa tarjolla on maittavaa luomulähiruokaa.

Leirin pääjärjestäjänä on Suomen Kuurojen Urheiluliitto (SKUL). Leiri järjestetään yhteistyössä Kuurojen Liiton nuorisotyön, LapCI ry:n ja Kuuloliitto ry:n kanssa.

Ohjelma pidetään sekä suomalaisella viittomakielellä että puhutulla suomen kielellä. Jos tilaa on, voivat myös kuulevat sisarukset tulla leirille mukaan!

Kohderyhmä: 13-17 -vuotiaat

Nuorten talvileiri (13-17-vuotiaille)

Pajulahdentie 167, Lahti, Suomi

Lisätietoja tapahtumasta