Mötesplats Optima i Jakobstad
Möten

Direkt webbsändning: Förbundsmötet 2023

Finlands Dövas Förbund rf:s styrelse har beslutat att det ordinarie förbundsmötet 2023 hålls i Jakobstad 10.6.2023.

Förbundsmötet inleds lördagen den 10 juni klockan 10.00 och avslutas senast klockan 18.00.

Direktsändningen av evenemanget kan ses från kl. 9.35 på följande adress: www.kuurojenliitto.fi

Mötet behandlar ärenden, som enligt förbundets stadgar åligger ordinarie förbundsmötet och som beretts av styrelsen, samt tillsätter ett valutskott för att bereda personvalen till det ordinarie förbundsmötet 2024.

I en direktsändning utlovas också intressanta intervjuer och mer information om aktuella ämnen, med journalisten Netta Keski-Levijoki som programledare. Så håll dig kvar på kanalen!

Direkt webbsändning.

Nätadress: https://kuurojenliitto.fi/

Mera information om evenemanget

Evenemangets språk:

Finskt teckenspråk, Finlandssvenskt teckenspråk

Tolkning på evenemanget:

Finskt teckenspråk, Finlandssvenskt teckenspråk, Taltolkning på finska, Taltolkning på svenska