Ei tekstitystä
Seniorit Kulttuuritapahtumat

Seniorien verkkokulttuuritapahtuma

Tänä vuonna seniorien kulttuuritapahtuma toteutetaan suorana verkkolähetyksenä.

Mitä? Missä? Milloin?

Lauantaina 4.9. järjestämme Valkean talon studiolta suoran lähetyksen. Ohjelma starttaa klo 11.00 ja lähetys kestää noin tunnin. Ohjelman voit katsoa Kuurojen Liiton verkkosivulta: www.kuurojenliitto.fi

Lähetyksessä nähdään senioreiden uusia esityksiä, jotka he ovat luoneet verkkotapahtumaa varten. Ohjelmassa on muun muassa kuoroesitys, tarinoita, runoja sekä Teatteri Totin esitys. Tapahtuman juontaa järjestöneuvos Liisa Kauppinen!

Ohjelman jälkeen yleisöllä on mahdollisuus äänestää suosikkinsa voittajaksi. Äänestys alkaa lähetyksen jälkeen ja kestää maanantaihin 6.9. asti. Äänestyslinkki tulee myöhemmin Kuurojen Liiton verkkosivuille sekä Facebookiin.

Nyt kannattaa järjestää kuurojen yhdistyksellä tai muissa tiloissa yhteiset katselutilaisuudet! Varatkaa tila lauantaille 4.9., herkkuja ja hyvää seuraa ja nauttikaa suorasta lähetyksestä.

Kysymykset ja lisätiedot Kuurojen Liiton kulttuurituotannolta:
Zagryda Sandholm

Tapahtuman tallenne tulee myöhemmin nähtäväksi Viittomakieliseen kirjastoon.

Seniorien verkkokulttuuritapahtumassa nähtiin seitsemän upeaa esitystä! Äänestä omaa suosikkiasi: https://q.surveypal.com/senioritapahtuma

Voit äänestää vain kerran ja valita yhden suosikin! Äänestää voi 6.9.2021 klo 21.00 saakka.

Voittajan esitys pääsee mukaan Verkkobileisiin 2021, ja lisäksi voittajalle lähetetään pieni palkinto.

Suora verkkolähetys.

Verkko-osoite: www.kuurojenliitto.fi

Lisätietoja tapahtumasta

Tapahtuman kieli / kielet:

Suomalainen viittomakieli, Suomenruotsalainen viittomakieli

Tapahtuman tulkkaus: